mavara
mavara
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, توسط mansour |

این سنگ توده آبی رنگ شاهانه ای است که از مواد گوناگون سودالیت به همراه رگه های پیریت تشکیل می شود و ماده رنگی موجود در آن از لازوریت ، کلسیت و پیریت است . مکان اصلی کشف این سنگ در کشورهای افغانستان ، شیلی ، برمه و اتحاد جماهیر شوروی ( دریاچه بایکال ) است .

 تأثیر بر بدن

 رنگ آبی این سنگ یک اثر آرام بخش دارد و گرفتگی عضله را از بین می برد . درجه تب را در بدن پایین می آورد . لاپی – لازولی برای درد عصبها ، بثورهای پوستی و گزیدگی حشرات بسیار موثر است . کلا ً این سنگ از درد می کاهد ورمها را از بین می برد . گرفتگی سینه و گلو را رفع می کند . دردهای سر را تسکین می دهد و برای فشار خون بالا موثر است . اما نباید برای افرادی که دارای فشار خون پایین هستند مورد استفاده قرار گیرد . این سنگ مانع فشارهای عصبی می شود و گرد ش خون را تقویت می کند . عمل ریه ها توسط این سنگ افزایش می یابد ، و ضایعات لنف و غده تیروئید را درمان می کند .
 لاپی – لازولی کمک بسیار شایانی به بیماری حلق ، نایژه و لوزه ها می کند . غده تیموس را نیرو می بخشد و نیروی حیات می دهد . و نیز برای سرطان در مراحل اولیه آن بسیار موثر است .

 اثر بر روح و روان

 سنگ مورد نظر در رشد روحی و معنوی بسیار موثر است . قدرت ما را در حساسیت ،توجه و آگاهی زیاد می کند . نگرانی ها و موانعی را که در احساسات ما وجود دارند از بین می برد . لاپی – لازولی باعث رفع وازدگی و سرکوب در علم روانشناسی در طی زندگی می شود . این سنگ برای حمایت از عقاید اجتماعی بسیار توصیه می شود و نیز باعث شادی ما از این تصمیم می شود . سنگ لاپی – لازولی عموماً در جهان به عنوان سنگ عشق و دوستی مشهور است .

 نشان طالع بینی

 لاپی – لازولی به نشانه های قوس و ماهی و نیز جدی و دلو اختصاص دارد .

 خصوصیات

 این سنگ به هیچ عنوان نباید در اتاق خواب استفاده شود .

 فروش و نگه داری

 سنگهای بسیاری از این نوع در بازار فروش یافت می شود . توصیه می کنیم برای تمیز کردن ، آن را در نمک خشک دریا قرار دهید و از آب استفاده نکنید . این عمل را بهتر است یک بار در هفته انجام دهید و برای شارژ ، آن را مدت طولانی در نور خورشید قرار ندهید

 خواص جادویی

 چشم سوم - چاکرای گلو – ترقی انرژی – خود اتکایی – وفا داری. به شما کمک میکند به خودتان محبت کنید و در یک خلاقیت بیشتر با سطح روحی تماس بگیرید و بینش روحی را افزایش میدهد . گفته شده که در این سنگ کل آگاهی کیهان جمع شده است و به گسترش آگاهی و گنجایش عقلانی بیشتر کمک میکند
 به شما در مسیر خرد جهانی کمک میکند
 به عنوان سنگ محافظ، از خطرات فیزیکی و حمله های روحی شما را پناه میدهد//



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: